Warunki składania reklamacji
1.1. Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji Usług.
1.2. Zgłoszenia reklamacyjne Usługobiorcy mogą być składane za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie https://stw.bydgoszcz.pl/strefa-klienta lub w formie pisemnej na adres Usługodawcy.
1.3. Reklamacje są rozpatrywane przez Usługodawcę.
1.4. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące Dane Usługobiorcy: NIP, Nazwa firmy klienta, telefon, email, opis przedmiotu reklamacji.
1.5. Usługodawca dokona oceny zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu do 3 dni roboczych od dnia jego wpłynięcia.
1.6. W przypadku niemożliwości rozpatrzenia reklamacji w terminie, o którym mowa w punkcie 1.5., Usługodawca powiadomi Usługobiorcę o tym fakcie wraz z podaniem przyczyny drogą elektroniczną (warunkiem jest podanie adresu email).
1.7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia zgłoszenia reklamacyjnego bez rozpoznania, jeżeli będzie ono wynikało z nieznajomości postanowień Regulaminu.
1.8. Złożenie reklamacji nie upoważnia do nieopłacenia faktury lub opóźniania zapłaty z powodu oczekiwania na weryfikację i rozpatrywanie reklamacji.
1.9. Wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego oznacza akceptację warunków składania reklamacji.
W celu ułatwienia dostępu do niezbędnych informacji, udostępniamy poniżej sekcję z plikami do pobrania, regulaminami oraz zasadami. Wszystkie dokumenty są dostępne w formacie PDF i mogą być pobrane bezpłatnie. Zachęcamy do zapoznania się z nimi, aby mieć pełną świadomość naszych polityk, procedur i zasad obowiązujących w naszej organizacji.
52 349 41 34
52 381 49 95
52 381 49 91
52 381 41 41
52 381 41 42
MENU
ul. Łochowska 16
86-005 Lipniki
tel. +48 381 41 41
PL5542921578
REGON 000336496
KONTAKT
©2024 STW BYDGOSZCZ